bence LORDİ grubu dünyaya metal müziği tanıtmakla kalmadı, aynı zamanda dünyaya müziği gösterdi. TRT bence uyan artık, çıkar sende bi metal grubu, dünya görsün Türkler nasıl metal yapıyomuş. İnşallah artık önümüze eskisi gibi o şarkıları pişirip pişirip koymazlar.Onun klibide güzel. Adamların 3 klibini izledim klip çekmiyolar korku filmi çekiyolar sanki, ama yinede LORDİ'nin arkasındayım.