yokkk yokkkk yokkkk artıkkk biz magnetic olarak köydük cünkü cok eksiklerimiz vardı bunuda sahnede söledik grup elemanların olmasa nekadar performans saglarsın birde sen düşün bunu ama gellelim hoppppp diecegim yere BLAZER A KİMSE DİLL UZATAMAZZ OO HERİFLER HAYVAN CÜNKÜÜÜ EGER ONLARA KÖTÜ DİYEN BİRİ VARSA ONUN MÜZİK BİLGİSİNDEN YOKSUN Bİ ADAM OLDUGUNU DÜŞÜNÜRÜM SAYGILAR!!!!!
5 Haziran 2006 Pazartesi | Yazan: jaymz2005
okuduysan yorumda belirttim izleme şansım olmadı blazer ı!! ne kadar hayvanlar!! bilgim yok.