:)ToLiveToDie dostum...(Blazer) biz 2.çıkan gruptuk,bilmiyorum bizi izledin mi izlemedin mi...sana şimdi klasik olarak "sen ne diyosun, daha iyisini yapabiliyorsan gel sen çal...sen ne anlarsın müzikten..." gibi yorumlarda bulunmamı beklemiyorsun umarım...ya da rating uğruna bir tartışma yaratmaya çalışmıyorsun inşallah...ben sahnede dokundurmalı bi kaç söz söyledim...izlediysen bizi hatırlarsın...aramızda kimleri barındırmayacaktık;)? ehehe aynı anda herkese yaptıgın işi begendiremezsin,ve aynı anda herkese hitap edemezsin...Eyvallah sağol en azından bir inceleme yapıp buraya yorum yapma ilgisini göstermişsin:)