tamam arkadaşlar geri aldım herşeyi..sahnede superdiniz..tam bi heavy toplulugu gibiydiniz..sound da harikaydı ( ki orda ne kadar sound beklenir ) muzisyen olarakta enstrumanlarınıza hakimdiniz..herşey harikaydı..bi ben anlamamışım..:) desem belki daha iyi anlaşırdık..ama ben oraya zaten destek için geldim yani bilet parasını ödedim ve izledim konseri!! ha şimdi ne yani para ödedin de laf mı sokuyon!! diyen de olur..ama şaşırmam.:) sonra ne demek aramıza almayız hangi ara bu? zaten araya felan girmek gibi bi niyetim yok..ahkam da kesmiyorum..sadece fikrimi soyledim hepsi o..ve emin ol bunu soyleyecek de muzik zevkine sahibim..her eleştiriyi boyle ayrımcı bi yaklaşım mış gibi algılamanız muzisyen olarak size hiçbişey kazandırmaz arkadaşlar..neyse uzatmıyalım..kötü niyetli bi yaklaşım degildir bu onu bilin..