biz eleştiri falan kaldıramayan adamlar değiliz...ben sadece hangi kısmını begenmediğini sordum..önce Blazer ı izlemedim dedin ki Blazer 2. sahne alan gruptu,grupların isimlerinden bile haberin yok gibi geldi:) yani bilmiyorum yanlış anlama ama pek konseri izlemiş gibi konuşmuyosun,ben eleştiri bekliyorum zaten ama sen bi eleştiri yapmıyosun..sadece kötüydünüz diyorsun...sana bi kaç soru sordum eğer konseri izlediysen bu soruların cevabını bilmen gerekir diye düşünüyorum:)