canlarım siz eski şenlilerimizi bilmiosunuz tabi!
bence parayla kimseyi getirmesinler bu parayı çıkarıcaz diye de her geleni alıp ortamı batırmasınlar.tamam profesyonel insanlar iyi hoş başımızın üzerinde yerleri var ama aaalnin mezunlarından da acayip gruplar var.bi de ben sahnenin dibinde olmadıkça ne anlarım şenlikten, güvenlik falan resmen batırıyo, insanın eğlenesi gelmiyo