ahh ahhh gecen yıl gönüllü görew aldıgım organizasyonda malesef bu yıl ora olamamadan öturu katılamıyo olmak cok fena :( edindigim arkadaslıklar gördugum ortam harikaydı. pekcok kişiyle hala konusabiliyo olmak daha da gzl... umarımeglenrsiniz :D eminm ama olsun bi daha söyleyim... demir demirkanı kacırmak istemezdim hemde hiç....:(