ya sorun yaratmakda üstlerine olmayan arkadaşlar.neden boşuna güzel kafanızı yoruyosunuzki. istanbuldaysanız hemen gidip bi seyahat firmasına ben akçaya gitmek istiyorum diyosunuz. onlarda biletinizi kesiyo. akçayda inip taksiye atlayıp beni festival alanına götür diyosunuz. ve orda oluyosunuz. bukadar basit. ayrıca ben şuan tüm tayfayla beraber akçaydayım.burda insanlar bize acaip bakıyo. çok güzel bi duygu.gittiğimiz dükkanlarda güzel karşılanıyoruz.anti-metallerde var. ama genelde sempatik gözüküyoruz heralde nebiliyim. güzel anlar yaşıyoruz burda ya. metal...