ya beş degil bileklik veriyolardı girişte 1 ytlye ama iş işten gecti tabi.
güzeldi ya ikinci gün cıkan ilk iki grubu begendim hani sweet dreams in the end falan söyleyen özellikle o grubun ismini bilen varsa yazarsa sevinirim.
son gün mogollar cıkamadı maalesef olsun kurtalan iyiydi
ama böyle eve git gel zevki cıkmadı umarım bi dahaki sene cadır olayına girebilirim.