o grup sehrin azizleriydi.. ya beş degil bileklik veriyolardı girişte 1 ytlye ama iş işten gecti tabi.
güzeldi ya ikinci gün cıkan ilk iki grubu begendim hani sweet dreams in the end falan söyleyen özellikle o grubun ismini bilen varsa yazarsa sevinirim.
son gün mogollar cıkamadı maalesef olsun kurtalan iyiydi
ama böyle eve git gel zevki cıkmadı umarım bi dahaki sene cadır olayına girebilirim.
18 Temmuz 2006 Salı | Yazan: eeddaa