Arkadaşlar öncelikle festival programını anlayamadım Ogün Sanlısoy'a kadar-ki bunlara Rashit ve Zardanadam da dahil-her gruba veya sanatçıya 30 dk verilmiş.Ayrıca Kurtalan Ekspres haricinde çıkan hangi grubu her hafta bir barda izleyemezsiniz.Bence averaj bi festival olur.Hatta festival demek yanlış olur.(Yaptığım yorumun Barış Manço adı ile alakası yoktur.)