dikkatimi çektide birilerinin bu dernekle alıp veremediği var galiba ya da çekememezlik mi ya da iş güç yok felan öyle takılıyolarmı anlamadım.güzel bi olay bence gidilebilir yani.ha gelmek istemeyipte aşırı tepki vermeye gerek yok gibi sanki diilmi?kaç kere olur ki böyle bişey pehh takılın yani