Bence bu kadar sert yorumlara gerek yok.Çünkü bu tarz konserler sıklıkla olmuyor..
O sebebden kıymet vermek gerekir..
Şahsen destekliyorum böyle projeleri....
Eğer bu konseri kıyasıya eleştiren arkadaşlara bu projede yer verilseydi tepkileri yine aynı olurmuydu acaba merak ediyorum?