gothic oldumu tamam hemen yerin dibine sokun bizim gruplarımız iyi evet ama epica nında iyi olduğunu kabul etmek lazım boş yere sallamaya gerek yok yok onun altında çıkamazmış yok şöyleymiş beş yaşında ki çocuk muhabbeti bunlar çıktımı epica da türk gruplarda çıktılar babalar gibide söylediler herkes emek verdi yaptı bizim grupları öveceğinize gidip birşeyler başarmaya çalışın bu kadar boş muhabbetlere kafa yorarak bilinçli olunamaz....