Bir miktar kıskançlık olmuş sanırım ama kıskanmakta haklılar :P
28 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: dourden
nasıl böyle saçmalayabildiniz acaba? :)
konserde görene kadar gayet sevdiğim beğendiğim bi hatundu hatta stüdyo kayıtlarını izlemiştim yerinde oturmuş uslu uslu şarkısını söylüyodu çok mütevazi duruyodu..konserden sonra hiç de öyle olmadığını gördüm..neyse saçma ve gereksiz bir muhabbet...