Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yüksek Sadakat @ Antalya The Jolly Joker Pub

  • rocker_ant_boi • 20 Temmuz 2006 00:00 • #621570
    mekan çok iyi.umarım konser de iyi geçer.gerçi pek umutlu değilim.yani rock mı arbesk mi yaptığı belli olmayan bi gruptan daha ne bekleyebiliriz ki.sadece mekan için gidilebilecek bir konser...
Bu konunun tüm mesajları