Finale katılamayanlara haber bile verilmeyecek.Seçkin jürinin beğenmediği şarkılar hakkındaki yorumları önemsiz olduğu için not alınmayacak alınsa bile finale katılamayan gruplara iletilmeyecek.Sonra da organizasyon yapıyorum diye ortalıkta gezilecek.Elenen gruplar, kargonun yarışmaya ulaştığından bile haberi olmayacak. Çok alkış alan grup kazanacak. Önemli olan katılmaktı olacak. Herkes aldığı maaşa bakacak. Katıldım,finalleride izledim ordan biliyorum