onun arkasında çalanlaraa yughh.konservatuvarda okuyorum..ve niye böyle birşey yaptıklarını anlayamıyorum anlayamıycam da..
ve bence arkasında ya da onunla çalanlar neden etkileniyorsunuz..konservatuvarlarda hocalara ihtiyaç var..ibrahim tatlısesin size ihtiyacı yok.. para para paraaa.insanın gözü dönerr böyle!!