sevgili headphonesss;
mesajını geç cevaplıyorum, zira çok sık girmiyordum...
yuh demişsin bize, arkadaşlarım adına ben cevaplıyorum.
27 yaşındayım, hayatımı müzikten kazanıyorum.senin sanat adına aklına gelen herşeyde inan bende görevliyim, yazın açıkhava konserlerinde birçok extra geldi, biri iboydu ve bizde çaldık.
ben profesyonel kemancıyım, 27 yaşındayım ev geçindiriyorum ve klasik, çigani tango, pop, iskoç gerektiğinde "ibo" da çalıyorum; çünkü işim bu !!!
eğer bende 17 yaşında ekmek elden su gölden yaşıyor olsaydım foruma böyle bir mesaj yazıp orada çalanlara yuh deme gibi bi durumum olabilirdi.. ama ben 17 yaşında da para kazanıyordum, rock & coke'larda kamp yapmıyordum, zamanım yoktu !!!