Arkadaşlar, Yavuz Çetin'in şarkıları 3 akorlu değildir, solosuz HİÇ değildir. Doğrudur, kendisi Jimmy Hendrix değildir, ama sorun bu değil, adam Türkiye'de yapılmayan (ya da nadir yapılan) bir şey yaptı. Onu ölmeden önce de severdik, öldükten sonra sevmeye devam etmemiz de normaldir. Sevmiyorsanız (ki bunu anlayabilirim), en azından saygı gösterin.
Sahte Rakı'ya (geçen sene de yaptıkları gibi) bu güzel adamı unutturmadıkları için teşekkür eder, bu sefer gelemediğim için de özür dilerim. Yapılması gereken de budur. Helal olsun...