Senkop Müzik önceki yıl getirdiğinde bu adamı yeni tanımıştım ve bu fırsatı yarattıkları için sonsuz teşekkürlerimi sunmuştum. Şimdi aynı duygular M.M.A. için.
Benim gençliğimde hayal edip de kıyısından bile geçemediğim bir sürü şeyi bu adamda görünce çılgına döndüm. Sol el-Sağ el ayak melodi ne varsa adam cambaz gibi çalıyor. Bazı davulcular ve müzik otoriteleri bu tarzı beğenmiyor ama davulla biraz ilgisi olan herkes bu adamı ve showunu kaçırmasın. "Çalışma" denilen olguyu sonuna kadar becerileriyle pekiştiriyor. Bu arada tiyo vereyim: Showu bitince bekleyip bir çift bagetini bile almıştım....
Davulla ilgili olup aklı olan, bu performansı kaçırmasın.
Sevgiler,