harbiden yaa sahte rakı iyiydi.arkadaslar gercekten ben bu kadarını beklemiodum sizden.dumur sonay sana katılıyorum kardesm.:)bascı kardes feci piskopattı be ben cok eğlendim valla.arkadaslar yolunuz acık olsun gercekten güzeldi.yalnız davulcu arkadasa bi sey sölemek istiyorum kardesim biraz daha tuşeli çalarsan daha iyi olur bence.dediğim gibi sahte rakı gercekten cok hos ve gelecek vaad eden bi grup.insallah istedikleriniz olur arkadaslar.samsundan sevgilerle.bu arada grup arkadaslarımda cok beğendi sizi:) pegasus_alp.