su anda karapaks'ı dinliyorum ve harika bir albüm yapmıslar. İnanıyorumki yeni mavi sakal kaan altan olmadan bu soundu ya da bu sözleri asla yazıp bir önce ki kadar iyi bir albüm yapamayacak.
ama mavi sakal ruhu olmasada ismi ile her zaman kalbimizde yer edinecek konseri olsa yine kaçırmayacagım.