Bence başka bir isimde albümü çıkarmalıydılar.Mavi sakal olmadı.Kaan altan'ın sonu kendi gurubunun parçasındaki sözlere benzedi,eğer beğenmiyorsan çekti-çekti-çektir git.Bu gidişe zorlansada olan biten bu heralde.Yazık zaten 2-3 gurup var bu memlekette üzüldüm.Geçmiş olsun yiyin birbirinizi aferin olum..