Mavi Sakal ı gerçekten çok özlemiştik. Kaan ın gitmiş olmasına üzüldüm açıkcası ama albümdeki parçaları dinleyince Mavi Sakal ın kaldığı yerden devam ediyor olmasına sevindim. Rock müzikte "patlama" yapan gençlere bir ders olur umarım nasıl gerçek rock yapılacağı konusunda. Ne diyim hoşgeldiniz, kulaklarımız bayram etcek artık....