Büyük bir direniş sonucunda ulusunu aydınlığa çıkartan büyük bir insanın sadece kısa bir tavsiyesidir bu hitap....Fakat benim isyanım aptal Atatürkçü kafalara...Yıllardır sadece şiir okutarak,saçma sapan yürüterek bize tanıttılar ATA mızı...Fikirlerini hiçe sayarak, sahte maskeler kullanarak...Mekanın cennet olsun ATAM kendi adıma ben sana binlerce kez duacıyım.......