bu düşünceye başından beri uyulmalıydı ki şu anda elle tutulur biyerde olabilelim.. şimdi burda 1.. 10.. 100.. kişinin uymasıyla olacak iş değil bunlar.. ki hiçbirimiz uymuyoruz görünüşe bakılırsa.. hepimiz kendimizi temize çekip başkalarını suçluyoruz, vatanımızı çok sevdiğimizi iddaa ettiğimiz halde elle tutulur hiçbir şey yapmıyoruz, yarın yine gidip oyumuzu başımızdaki onlarca sahtekardan birine vericez.. hani kolay da değil bunları değiştirmek.. bu saatten sonra da zor biraz.. çevrene bi baksana.. gençlerin yüzde kaçı durumun farkında? türkiye kendini ab ye teslim eden imzayı atarken bütün türkiye gelinim olur musun un büyük finalini izliyodu, toplantıdan ise tek bir görüntü yok.. böyle mi bişeylerin farkına varıp değiştirmeye çalışıcaz? böyle mi bu ülkeyi elle tutulur biyerlere getiricez? gerisini sen düşün..