Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz

  • korn_big_fan • 14 Kasım 2006 00:00 • #623763
    bu düşünceye başından beri uyulmalıydı ki şu anda elle tutulur biyerde olabilelim.. şimdi burda 1.. 10.. 100.. kişinin uymasıyla olacak iş değil bunlar.. ki hiçbirimiz uymuyoruz görünüşe bakılırsa.. hepimiz kendimizi temize çekip başkalarını suçluyoruz, vatanımızı çok sevdiğimizi iddaa ettiğimiz halde elle tutulur hiçbir şey yapmıyoruz, yarın yine gidip oyumuzu başımızdaki onlarca sahtekardan birine vericez.. hani kolay da değil bunları değiştirmek.. bu saatten sonra da zor biraz.. çevrene bi baksana.. gençlerin yüzde kaçı durumun farkında? türkiye kendini ab ye teslim eden imzayı atarken bütün türkiye gelinim olur musun un büyük finalini izliyodu, toplantıdan ise tek bir görüntü yok.. böyle mi bişeylerin farkına varıp değiştirmeye çalışıcaz? böyle mi bu ülkeyi elle tutulur biyerlere getiricez? gerisini sen düşün..
    14 Kasım 2006 Salı | Yazan: HereticSlave

    evet sonuna kadar haklısın.ama ilk önce kendimizi değiştirmeye başlamalıyız.daha sonra etrafındaki insanları değiştirmelisin.evet belki çok uzun sürecek bi olay ama hiç değilse kendi üstümüze düşen görevi yaparız.
Bu konunun tüm mesajları