Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pentagram @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • dilay • 5 Şubat 2007 00:00 • #624761
    Yaş sınırı olmaması gene konseri mahvetmiş.Lan hem eziksiniz,hem rezilsiniz gidiyorsunuz bu kolpa halinizle adınızı çıkartıyorsunuz bir daha +18 siz doğru düzgün,müzik için konser yapan grupların konserlerini zor bulursunuz.Gerçi sizin derdiniz müzik dinlemek de değil ki kendinizi göstermek!!

    Arkadaşlar bakın çok ciddi bir boyut aldı bu arkadaşların densizlikleri en yakın zamanda kendilerine çeki düzen vermeleri gerekiyor.Tabii bahsettiğim insanları herkes biliyor herkese laf söylemiyoruz burda,kendilerini biliyor onlar...Yazık diyorum Pentagram bile sizin dilinize düştüyse.

    Ogün e laf edenler ise zaten almış ağızlarının payını bir güzel konser anında...Organizatörler ve müzisyenler artık bir dur desin buna ya adam gibi konsere gidilmiyor.Denetimler sıkı tutulsun vs...

    ARTIK KONSERLERDE SADECE MÜZİK DİNLEMEK VE OLAYSIZ,AKILDA KALICI,GÜZEL ZAMAN GEÇİRMEK İSTİYORUZ!!
Bu konunun tüm mesajları