Geçen dream tv yi açtım. Orda bi tane program var. Bi kızcağız sunuyo çeşitli jest ve mimiklerle. Mailleri falan okuyo. İnanılmaz istek alan bu şarkıyı yayınlayacaklarını söyledi. " Lan du bakalım hadi hayırlısı " diye içimden geçiriken klip zart diye girdi. İlk şaşkınlığımı üzerimden attıktan sonra klibin ne kadar da aceleyle ve bi o kadar da kötü çekilmiş olduğunu fark ettim. Bi müddet sonra imajlarına alışıyordum fakat arkadan gelen klavye riffleri bana Muse'nin Starlight isimli parçasını anımsattı. "n'oluyo ya" demeye kalmadan çikolatalar içinde kalmış ve halinden de gayet memnun gibi görünen makyajlı çıplak bi adam görünce kendimi tutamadım ve bastım feryadı... " İmdaat"!!!