Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • ibanetze • 25 Ocak 2007 00:00 • #625641
    Uzun yıllardır piyasanın içinde bulunan bir grubu bu denli tek kelimede harcamak, müziğe gönül vermenin neresindedir?emeğin neresine saygı vardır?


    Uzun yıllar müzik piyasasının içinde olmak nasıl bi ölçüttür anladım Ajdar da müzik piyasasına gireli oluyo baya, iki sene nerdeyse...

    Bence bu klip ve özenti imajla grup kendini harcamış, yapılan yorumlar sadece bu durumun dile getirilmesidir, sadece yorumla bi grup harcanmaz ama izlediğim kadarıyla grup bunu sadece kağıt üzerinde değil, aktiviteye döküp becermiş.

    Emeğe saygı demişsin son olarak, çoğu kişinin de söylemek istediği bu; emek verin, bi şeyler üretin... Böyle aceleye gelmiş, birilerine benzetilmiş, kendini arayan bi grup gördüğümde emek bunun neresinde sormadan geçemiyorum açıkçası.

    Grubun bateristinin tüm sözleri yazdığını biliyorsunuz


    Şu sözleri yazması gözümde değerini katlamadı bateristin. İsmail YK'da en yüzeysel bi kişinin bile anlayabileceği Allah Belanı Versin gibi bi şarkı yazmış, ne yani söz yazarı diye yüksek sanatçı mı diycez kendisine, tabi ki grubu İsmail YK'yla da kıyaslamamak gerek ama yine de grubun sözleri kendisinin yazması bi ölçüt değil, hele ki tartıştığımız şey sözlerden farklıyken. Demek istediğim; grubun şarkı sözleri ve müziği olağan üstü olsa bile "duruş" yok, ki bu günümüz müzik endüstrisinde iyi grup ve kötü grup arasındaki önemli ayrım kriterlerinden biri. ;)
Bu konunun tüm mesajları