Bu grubu ankara da dinlemiştim. sahne performansları harika ama bazen dozu kaçırıyorlar.. gecenin ilerleyen saatlerinde kaçan dozun pek bi önemi olmuyor çünkü herkes sarhoş, kafa bi milyon..
ama iyi gruptur bence çikolata parçasıda güzel..
yolları açık olsun..