Olumsuz yorumlara fazla katılamıyorum. Şöyle ki, tüneldeki en uygun fiyatlar senkop'tadır. Senelerdir ordan alışveriş yapıyorum. Çalışanlarıda gayet ilgilidir.
Meydana şube açılmasına sevindim, lakin kozyatağından taksime gelince tünele kadar yol biraz koyuyordu.