malesef tekellesme ve bunun sonucunda urunlerin fiyatini kendi istegine gore belirleme..rekabet de olmadigi icin pasa pasa gidip almak zorundayiz..bu sekilde daha cok magaza acarlar,ayrica bu kadar para kazanip da ustune guler yuzle hizmet etmeseler ayip olurdu dogrusu.suc onlarda mi bilemem,ama keske burdan elestirmek yerine sonuca etki eden yapacak biseylerimiz olsa.hayrilisi olsun../