Bazı arkadaşlar desteksiz solculuk yapmışlar.Öncelikle Müzik pahalı bir şey ve getirisi olduğu kadar götürüsü de olan bir şey.Şimdi istatistiğini veremeyeceğim ama göz kararı bildiğim bir şey var ki o da satılan ürünlerin büyük bir çoğunluğu ithal.Bu ekonomik şartlarda verilen hizmette normal.Belki iyi bile.Yakında bir nota sehpası alacağım kendilerinden,
Bu yüzden Senkop Taksim çok iyi oldu.Tünele kadar yürümek zorunda olmamak güzel.Keşke Allah'tan başka bir şey isteseymişim :)