her ne kadar bdisaster unutmuş görünse de (sanıyorum en lezzetlisini en sona bırakmak isterken oldu), albümdeki bütün güzel parçaların ötesinde hipokondriyakın canlı performansla nasıl olacağını merak ediyorum özellikle. izleyenler yusuf demirkol'un "deus-roses" söylerken nasıl performans gösterdiğini bilirler. ben bu şarkıda da benzer bir performans görme umudundayım.