Yani çilekeş ne kadar alakasız olay varsa orda oldu bu sene boyu bi kez daha tebrik ediyorum... Önce deftones un altında olmaktan gurur duydular eyvallah yakışır dedik sonra yok yeni melekte yok kurbanın altında yok trendshow da .. bambi büfede konser var deseler çıkıcaklar mı acaba.. her neyse,
kurbana gidilir lafım yok. tabi bu fiyatı verirseniz...