Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • metal_vida • 7 Şubat 2007 00:00 • #625992
    2 hafta önce KURBAN'la studyo live'de buluşktuk gerçekten güzel konser oldu studyo live 1200 kişi duyduğum kadarıyla sıkıştırdılar... Velakin KURBAN dinleyicisi olarak onların bir açıklma yapmadan gayet sanki dağılıp tekrar toplanmamışlar gibi çıkıp sahneye direk konseri verip inmeleri ilginç geldiğin.. umarım bostancı da bi konuşma yaparlar pek sanmıyorum ama =) neyse öyle oldu böyle oldu tekrar biaradalar bizede tadını çıkarmak düşer...
    Dipnot : bence performanslarında eksilen birşeyler yok , yine her zaman olduğu gibi bomba KURBAN Bostancıyı kaçırmayın derim ... ÇiLEKEŞ' ede saygılar daha sert olucaklar inşallah...
Bu konunun tüm mesajları