arkadaşlar verilen linklerin sanırım çoğunu izledim...du hast ile başlayayım, video kötüydü sesleri duyamadım ama o gün de dinlemiştim birazını provalarda, vokalin sesi muhteşemdi (: europe - rock the night 'a gelince bence güzel çalınmış vokaldeki arkadaşımın hareketler sahnedeki rahatlığı falan çok güzel ama sesini daha iyi kullanabilrdi sanırım, bazı bölümlerde vokal gözüme battı...Deep Purple - Child In Time....mükemmel...açıkçası ilk gördüğümde bunu nasıl söylemişler yaa dedim ve izleyince hem vokal çok başarılı hem de diğer arkadaşlar.çok beğendim tebrikler...metallica-memory remains de gerçekten çok iyiymiş (: pentagram-bir çalan arkadaşlarımın videolarında da seste kesintiler vardı ama güzeldi beğendim özellikle de gitarları (: ama vokal onda da daha iyi olabilirdi bence...son olarak da hasal welcome to the jungle'a geleyim...vokaldeki arkadaşım mükemmelsin! seni coverfest'te de izlemiştim orda da çok iyiydin (: ayrıca sonra davulcu arkadaşımı tebrik ediyorum (: ve de basslar çok iyiydi gerçekten cansu seni de kutluyorum (: alpere de selamlar! kısaca biz sizi kardeş okul ilan ediyoruz arkadaşlar!! :D .p şaka bi yana kıskandım valla gerçekten gayet iyi (: bir de dediğim gibi child in time'ı yorumlayan arkadaşlar sizler de çok çok iyiymişsiniz (: var mı başka link gönderip yorum isteyen? (:
bu arada bir okul daha sanırım smoke çalmış (: sizin de videonuzu bekliyoruz .p veee evet şebo çalınmış!! nasıl çaldınız arkadaşlar izleyemedim dinleyemedim hiç bi fikrim yok ama kutluyorum şebo seçiminizden ötürü (: sevgiler size de! (: