Bence juri gercekten iyi secimler yapmış... Yiğidi öldür hakkını yeme... Keske kalsaymış dediğim gruplar oldu ama genel olarak bakıldığına haksızlık olduğunu düşünmedim açıkcası... Tüm finale kalan gruplara başarılar... NDS adına da çok sevindim gerçekten hakketiğimizi düşünüyorum... Aksel'in sesi bi baska guzel çıktı :P