normalde sizin guruba karşı bi garezim yoktu ama baktım ki gayet nesnel bir durumun belirtilmesini dahi kaldıramıyorsunuz. nesnel durum olan şey de şarkının kolay olması. direk ukalalık yapmaya başlayacağınıza bu durumu kabul etseydiniz saygı duyabilirdim.