arkadaşlar, oraya çıkın eğleninin. önemli olan bostancı gösteri merkezinde 5000 kişinin önünde çalmak. gerisi ipimle kuşağım tipimle başağım yani. sizi değerlendiren adamlar, ödül verenler çok mu anlıyor müzikten? tabi ki hayır. zaten müzikte yarışma kavramı başlı başına yanlış, ki hele bunun lise seviyesine indirilmesi korkunç. evet kasdav rezil bir organizasyon, dünyanın parasını kırıyorlar ama ses düzenine kamyon şoföründen farksız adamlar veriyorlar -bilmiyorum bizim zamanımızda öyleydi-. ancak gene de bunların hepsi birer eğlence kaynağı. ilerde hatırlayacağınız çok güzel, eğlenceli anılar olarak kalacak zihinlerinizde. ha elenmenizde üzüleceğiniz tek nokta bir daha orda çalamamak olsun, o da çok da önemli değil.
hiç bir şekilde hiç bir sonuca kesinlikle üzülmeyin; bunların hepsi size zaten birer konser tecrübesi olarak geri dönecektir. biz zamanında elenmiştik de, finale de çıkmıştık, finale çıktığımızda da jüri tarafından depresif bulunup guya gençliği temsil etmediğimizden ödül alamamıştık; emvayi çeşit makara. bunlarla gülüp çok eğleneceksiniz. hatırlıyorum da biz çıktığımızda cenk eren, seyyal taner bile vardı jüride, gerçi şimdi aylin aslım falan varmış pek bir fark yok yani ama şunu diyeyim; sakın ödül almak için, ödül alma amaçlı işte yok 80ler çalalım, yok herkese hitap etsin, yok yumuşak olsun, vokale muhakkak hatun koyalım tirplerine girmeyin. çıkın içinizden geldiği gibi çalın söyleyin. çünkü burdaki sözde başarısızlığınız, aslında manen çok büyük anlamlar ifade eden bir değerdir. bunun farkında olun yeter.