Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Leprosy_666 • 16 Nisan 2007 00:00 • #627441
    Ravengelseek HIM kONusunda eyw hislerime tercuman oldun :D leviatan kardesim sonuna kadar haklısın sanada katılıyorum. Emregon simdi güzel kardesim kolay sarkı yoktur tüm sarkılar emek ister az da calıssan cok ta calıssan sarkı bir dakka icinde bitebilecek bile olsa o sarkıya verdigin bir emek vardır klavyecimizin kasdettigi bu ve ayrıca rammstein ın tonlarını calmaktansa (hacılamak manasında) kendimiz yapmak bizim için daha iyi yoksa bizde biliriz Manga - Du Hast Cover ını ;) ayrıca Cubase ve Reason kullanmasını bizde biliyoruz! onuda ek olarak belirtelim birde bu piyanistler in kavgasını son bulmasını istiyorum cunku lafı atıp kaçan arkadas ortalıkta yok öyle etrafı velveleye verdi sonra arazi oldu herkez kendi capında iyidir onemli olan müzikle ugrasmaları cunku müzik hakikaten cok kutsal bir seydir benim gozumde bu tartısmalarda burda bitsin hepinize cok tesekkurler. Bu arada Sarkının girişindeki o tek notalık dı dıdın dıdın olayı :D rammstein simple kullanıyor triplet olarak orda klavyecimiz 32 lik nota basıyor bunuda eklemeden gecemiyecegim!

    Kaan ACUROL
    HaydarpasA Teknik Okulları
    Rammstein Du Hast
Bu konunun tüm mesajları