intaş hala ağlıyor mu ya ? tüm youtube videolarında falan devamlı intaş lafı geçiyor. kendi kasdavımı düzeleyip finale çıkarıcam bu okulu.
18 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: baranthalas
kimsenin ağladığı falan yok.. biz sustuk yeter artık uzatmayın yeter. ağlamakla hakkını aramak arasındaki farkı göremicek kadar salak taklidi yapıyor olamazsınız. herkez kendi adına konuşsun artık intaşla uğraşmaktan vazgeçin.
teşekkürler.