Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • BetterOfDead2 • 21 Nisan 2007 00:00 • #627454
    intaş hala ağlıyor mu ya ? tüm youtube videolarında falan devamlı intaş lafı geçiyor. kendi kasdavımı düzeleyip finale çıkarıcam bu okulu.
    18 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: baranthalas


    kimsenin ağladığı falan yok.. biz sustuk yeter artık uzatmayın yeter. ağlamakla hakkını aramak arasındaki farkı göremicek kadar salak taklidi yapıyor olamazsınız. herkez kendi adına konuşsun artık intaşla uğraşmaktan vazgeçin.
    teşekkürler.
Bu konunun tüm mesajları