herşeye rağmen çok güzeldi.. kulis ortamı süperdi.. yarı finalde yapılan çirkefliklerin hiç biri yoktu..(bass tellerimizi kaydırmışlarıd yarı finalde) çok zevkliydi tek üzücü yanı ödül alamamış olmamızdı.. ama o sahneye çıkıp o insanlara çalmanın verdiği tecrübeyi anlatamam.. inşallah seneye diyorum.. ödül alan okullarıda ayrıca tebrik ediyorum...