ya intaş lisesi..şunu anlamanız lazım? H.I.M popüler..bu yüzden kazandı evet ikinizde iyi çaldınız ama H.I.M popülerdi hele join me in death o yüzden onlar kazandı..öte yandan benim acığım sizin çaldınız şarkı sweet home alabama gibi trafiiği zor,genelde zor şarkıların elenmesi oldu ha bizde elendik ama kolay şarkıydı bizimkisi...