Kemal Atatürk Lisesi en iiddaalı gruplardan bence...seçtikleri şarkı olsun,sahne performansları olsun gayet iyiydi...gerçi solo gitarist son kalan gruplara olduğu gibi amfinin azizliğine uğradı ama gene de başarılıydı.ben onların kazanacağını düşünüyorum ve başarılar diliyorum ;)