birincisi cem(cmtrkn) gruptan değildir ve kemal atatürk lisesi finaldedir bunu bilerek yorum yzalım.ikincisi hakikaten abartmışsın cem(gereken açıklamayıda diğer traktor isimli grup uyemiz yapmıştır) ancak işi bu noktaya getiren istanbul lisesidir kasdavın öteki başlığında karşılıklı konuşularak o konuda halledilmiştir.. 3.süde bnde pek beğenmedim pencereyi yani en azından ondan daha iyi olan gruplar vardı(istanbul erkek,intaş vb.)ama bu jürinin kararıdır o jürinin yarısından çogunun müzik kulağınında benimkinden iyi olduğu kesindir..