Grup içinde kavga cıktı :D Düzeltmek istedigim bir sey var Bassları arkadasa ben calıstırmadım kendi azmiyle yapmış oldugu bir şey davulcuda aynı hepsi kendi azmiyle yaptı ben sadece arkadaslara yardımcı oldum aslında benim yaptıgım fazla bir sey yok sadece birazcık yardımcı oldum sunu soyle yap diye grup arkadaslarımdan ozur diliyorum farkettimki arkadaslarımı ezmişim farkında degildim hepsinden tek tek ozurdiliyorum