herkes azimle çalıştı grup olarak çokta iyi olmasakta zamanımızı verdik solistimizin o gün boğazı ağrıyodu o yüzden kasıldı zaten sesi çıkartırken biraz zorlanıyo o ses herkese malum olmaz. bateristimizde kendini yoktan var ederek bugünlere geldi o günde karıştırmış olabilir insanlık hali.Bu forumu daha fazla grup içi tartışmamızla meşgul etmeme taraftarıyım.
saygılar